איקאה וחיי אישות. לא מה שחשבתם.

איקאה וחיי אישות. לא מה שחשבתם.

אני וקטלוגים של איקאה זו אהבה של שנים.

בכלל, לא רק קטלוגים. הרשת הזו ואני. סגנון נקי ופשוט, לא מתחכם, ובמחיר שווה לכל נפש.

ואם משלבים את הריהוט שלהם עם פריטים אחרים וטאצ' אישי אז זו ממש חגיגה לעיניים.

אבל הי, פה זה לא בלוג עיצוב. אז למה פתאום נזכרתי באיקאה?

בשבת, עלעלתי בקטלוג שלהם בפעם המאה בערך ושמתי לב ששזורות בו הרבה עצות פרקטיות. אני מאמינה שהם כיוונו לחיים, אבל מה שנכון לחיים (ולאיקאה) נכון גם לנו. אז ליקטתי את העצות שהכי אהבתי בקטלוג.

עצה מס' 1: "לאהוב את הנוף שלכם" – (אם תהיתם – הם מתייחסים לתליית תמונות על הקיר) אבל הנה הכיוון שלי – תמיד הדשא של השכן ירוק יותר. גם של זוגות אחרים. תתרכזו בנוף שלכם. במה שיש לכם בבית, אם תשקו, תטפחו ותעדרו מספיק טוב, עם הכלים הנכונים, אז אני בטוחה שיצמחו פירות. ובקצרה: הגינה שלנו (הגוף שלנו, בן הזוג שלנו, השיח בינינו) מגיע ללא ספרי הדרכה,  יש כאלה שיסתדרו מצוין, אבל יש כאלה שיצטרכו איזה ספר הדרכה טוב או עזרה מבעל מקצוע. לכל גינה יש פוטנציאל. אם גינה לא צומחת והנוף לא משהו ולא קיבלתם שום הדרכה – אז לכו לקבל אותה. תשקיעו בגינה שלכם והיא תאהב אתכם בחזרה. אני בטוחה שהנוף שיצא מזה ישתלם ויגרום לכם המון שעות של הנאה.

עצה מס' 2: "כל רגע, זוהר" (הם כמובן מתייחסים לנרות) – וכמה מפתיע גם אני. כל רגע יכול להפוך למשהו מיוחד אם רק נשדרג אותו קצת. מספיק נר אוירה אחד, שיר ש"עושה" לכם את זה, שמן עיסוי (מחקו את מה שלא מתאים לכם) כדי שיהיה רגע שונה וזוהר. אגב, זה נכון רק אם הבסיס מוצלח. אם החדר מבולגן (חוזרת לדימוי הבית..) אז לא ממש יעזור נר באמצע. יעני, אם אתם קצת בבלאגן בתחום של יחסי האישות אז נר טוב לא ממש יקדם. אבל אם הכל טוב – אז לכו על זה. תתפלאו כמה תוספת קטנה משדרגת את הרגע.

עצה מס' 3: "לא על הטלוויזיה לבדה", טוב, אם קראתם את הפוסט האחרון אז אני ממש לא צריכה להרחיב. ובכל אופן – אל תסמכו על הידע בטלוויזיה. הוא לא יקדם אתכם לשום מקום. טלוויזיה צריכה למכור וצריכה לייצר רייטינג. החיים האמיתיים לא יתרמו לעניין. פורנוגרפיה, החפצת האישה, מסרים מיניים לא אותנטיים – כן. אז חפשו מידע אמין במקומות אחרים. תוכלו להתחיל בבלוג הזה למשל 🙂

עצה מס' 4: "מחמיא לכם להיות רגועים" – אוקי. זו עצת העצות. עוד יהיה פוסט שלם שבו אספר לכם על האמיגדלה – שהיא מערכת ההתרעה של הגוף שתפקידה להזהיר מפני איום וסכנות, אבל כרגע במשפט אחד – אי אפשר להגיע לשיא, לאורגזמה ולהנאה כשאנחנו לחוצות ממיליון דברים. (אגב, משמיד האורגזמות הראשי היא שאלת השאלות – מתי כבר אגיע לשיא? ). אז לנסות להיות רגועות. שזה אומר להסיט מחשבות לצד, לסדר את החדר אם צריך, לחשוב מחשבות חיוביות, להתנתק, לתרגל מדיטציה, לשים שיר, לצאת להליכה זוגית לפני, לא (!) להביא ניידים לחדר השינה וכל דבר שעושה לכן טוב ושחוסם לנו את הרעשים היומיומיים המלחיצים. כן, זה קשה, אבל אני סומכת עליכן.

עצה מס' 5 : "לחשוב בתוך הקופסה" – זה מדהים כמה לפעמים אנחנו מחפשים את התשובות במקום אחר, כשהם כל הזמן פה אצלנו ולא ידענו אותם. לחשוב בתוך הקופסה מבחינתי אומר שכל מה שהגוף שלנו צריך כדי להגיע לשיא נמצא ממש עליו. הדגדגן הוא האחד האיברים הכי מופלאים שקיימים בשביל להביא אותנו להנאה. לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים איך לגרום לו להתעורר ולהגיב. ואז מתחילים לחפש בעיות במקום אחר. לפעמים כל מה שצריך זו הדרכה פשוטה. בתוך הקופסה. אה, ואגב. אין דגדגן מקולקל. אין. זה הכל עניין של ידע ואימון.

עצה מס' 6 ואחרונה להיום: "אין סיבה להתעכב" פשוט אין. חבל על כל יום מבוזבז שעובר בלי הנאה. גם אם את נשואה 10 או 15 שנה זה לא אומר שצריך לוותר על הדבר הבסיסי הזה שנקרא: "הנאה ביחסי אישות". אל תספרי לעצמך – אני כבר לא אצליח, זה לא בשבילי, אני לא מינית, אני לא אוהבת מגע, אני לא אהנה מזה, זה לא הוא זה אני או אולי – זה לא אני זה הוא. בואי להדרכה. אין שום סיבה להתעכב. זה מגיע לך ואת ראויה לזה.

זהו. לכו פרגנו איזה רהיט בסייל הקרוב 🙂


השארת תגובה